Talvinen pistooli

Jos harjoittelet ammuntaa ja aseenkäyttöä vain aurinkoisina kesäpäivinä raikkaan tuulen viilentäen samalla juuri sopivasti niin tämä kurssi ei ole sinua varten. Siinä tapauksessa suosittelemme tutustumaan sisäampumaradoilla järjestettäviin kursseihimme täällä. Jos sen sijaan haluat päästä testaamaan itseäsi sekä varusteitasi haastavissa, realistisissa olosuhteissa ja oppimaan aseenkäyttöä talvisissa olosuhteissa niin tämä kurssi on juuri sinua varten! Talvinen pistooli kurssi tarjoaa osaamista ja oppikokemuksia tehokkaaseen aseenkäyttöön kylmissä ja vaikeissa olosuhteissa.

Hinta: 169€ (sis. alv 24%)
Kesto: 8 tuntia
Sisältö:

• Turvallinen aseenkäsittely
  • Pistoolin lataaminen ja tyhjentäminen
  • Perusampumatekniikka
  • Valmiusasennot
  • Kotelosta veto
  • Lataustekniikat
  • Häiriönpoistot
  • Epätavanomaiset ampuma-asennot
  • Liikkeestä ampuminen

Kurssimaksu sisältää koulutuksen, ratamaksun, taulut sekä kurssitodistuksen.

Kurssilla tarvittavat välineet:

• Pistooli
  • 500 patruunaa
  • Vähintään kolme lipasta
  • Pistoolikotelo
  • Kantolaite kotelolle ja lippaille
  • Suojalasit ja kuulosuojaimet

Vaatimukset kurssille osallistumiseen:

• Turvallinen aseenkäsittelytaito (esim. Turvallisen ampujan status tai ammatin kautta saatu ampuma-asekoulutus)
  • Nuhteeton tausta
  • Ampumaharrastuksen kattava vakuutus

Hemmo Päiveröinen

Päiveröinen on toiminut toistakymmentä vuotta moninaisissa turvallisuustehtävissä Suomessa ja ulkomailla sekä työskennellyt 7 vuotta päätoimisena ase- ja turvallisuuskouluttajana. Päiveröinen on kouluttanut yli tuhatta ammattilaista ja harrastajaa sekä suorittanut yli 50 kansainvälistä turvallisuustehtävien ammattilaiskoulutusta mukaanlukien:

Lisätietoa: hemmo(at)turvallisuuskoulutukset.fi

Katso tulevat tapahtumat koulutuskalenteristamme!