Käytännön revolveri 2 – Revolveriammunnan jatkokurssi

Käytännön revolveri 2

Käytännön revolveri 2 on toiminnallista revolveriammunnasta kiinnostuneille sekä revolverien kanssa työelämässä tekemisissä oleville suunnattu revolveriammunnan jatkokurssi. Revolveriosaaminen on valitettavasti pikkuhiljaa maailmasta katoava taito vaikkakin revolvereita on edelleen käytössä valtava määrä ja niille on ehdottomasti paikkansa niin harrastus- kuin työaseenakin. Tässä koulutuksessa opetellaan soveltamaan revolveriammunnan perustekniikoita siten että ne soveltuvat sellaisinaan sekä työelämään että ampumaurheiluun. Mikäli haluat oppia käyttämään tehokkaasti paljon erilaisia revolvereita niin suosittelemme tutustumaan myös Revolveritaito 1 -kurssiimme.

Hinta: 179€ (sis. alv 24%)
Kesto: 8 tuntia
Sisältö:

• Turvallinen aseenkäsittely
  • Suojan käyttö
  • Käännökset
  • Liikkeestä ampuminen
  • Yhdellä kädellä ampuminen
  • Yhden käden manipulaatiot
  • Erityisen lyhyet ampumaetäisyydet
  • Ampuminen eri asennoista

Kurssimaksu sisältää koulutuksen, ratamaksun, taulut sekä kurssitodistuksen.

Kurssilla tarvittavat välineet:

• Revolveri (kaksitoiminen, sivulle aukeavalla rullalla), ei pienoisrevolvereja
  • 300 patruunaa
  • Vähintään viisi pikalaturia (osallistua voi myös Moon Clipeillä, mutta enemmän saat irti kurssista pikalatureita käyttämällä)
  • Vähintään kolme Speed Strippiä
  • Revolverikotelo
  • Pikalaturitaskut (osallistua voi myös kantamalla pikalatureita vaatteiden taskuissa)
  • Suojalasit ja kuulosuojaimet

Vaatimukset kurssille osallistumiseen:

• Turvallinen aseenkäsittelytaito (esim. Turvallisen ampujan status tai ammatin kautta saatu ampuma-asekoulutus)
  • Nuhteeton tausta
  • Käytännön revolveri 1 -kurssi ei ole ehdoton vaatimus jatkokurssille osallistumiseen mikäli osallistuja omaa vastaavat taidot jo ennestään, mutta suosittelemme suorittamaan peruskurssin ennen jatkokurssia.

Ilmoittaudu mukaan lunastamalla kurssipaikka verkkokaupassamme:

Hemmo Päiveröinen

Päiveröinen on toiminut toistakymmentä vuotta moninaisissa turvallisuustehtävissä Suomessa ja ulkomailla sekä työskennellyt 7 vuotta päätoimisena ase- ja turvallisuuskouluttajana. Päiveröinen on kouluttanut yli tuhatta ammattilaista ja harrastajaa sekä suorittanut yli 50 kansainvälistä turvallisuustehtävien ammattilaiskoulutusta mukaanlukien:

Lisätietoa: hemmo(at)turvallisuuskoulutukset.fi

Katso tulevat tapahtumat koulutuskalenteristamme!